ေျမနီကုန္းခံုးေက်ာ္တံ တားတည္ေဆာက္မႈမွာ ၈၀ ရာခိုင္ ႏႈန္းၿပီးစီးေနၿပီး မတ္လကုန္တြင္ ယာဥ္မ်ားသြားလာႏုိင္မည္ဟု သ တင္းရရွိသည္။
က်ပ္ ၁၇ ဘီလီယံခန္႔သံုးစြဲ ရန္လ်ာထားသည့္ အဆိုပါတံ တားစီမံကိန္းေဆာလ်င္စြာၿပီးစီး ရန္ လုပ္သား ၃၀၀ ျဖင့္ ေန႔ည ႏွစ္ ဆုိင္းခြဲကာ ေဆာင္ရြက္လုပ္ကိုင္ ေနေၾကာင္း တံတားတည္ေဆာက္ ေနသည့္ Capital Development မွ စီမံကိန္းဒါ႐ုိက္တာ ဦးသက္ လင္းကေျပာသည္။
‘‘အခုသံေပါင္ဆင္ေနၿပီ။ ၿပီး ရင္ ကြန္ကရစ္ၾကမ္းခင္းေလာင္း ရမယ္။ မတ္လကုန္တံတားေပၚ ကားသြားႏုိင္ေအာင္ လုပ္ေနတယ္။ အျမန္ဆံုးသြားႏိုင္ေအာင္ ၂၄ နာရီလုပ္ငန္းလုပ္ေဆာင္ေန တယ္’’ဟု ဦးသက္လင္းကေျပာသည္။
အဆိုပါခံုးေက်ာ္တံတားကို ၂၀၁၄ စက္တင္ဘာ ၆ ရက္က စတင္ေဆာက္လုပ္ခဲ့ၿပီး ရွစ္လႏွင့္ အၿပီးတည္ေဆာက္ရမည္ဟု စာ ခ်ဳပ္တြင္ပါရွိေသာ္လည္း ရန္ကုန္ တုိင္းေဒသႀကီးအစိုးရအဖြဲ႕၏ လမ္းၫႊန္ခ်က္ျဖင့္ သတ္မွတ္ခ်ိန္ ထက္ေဆာလ်င္စြာၿပီးစီးရန္ ႀကိဳး ပမ္းေနျခင္းျဖစ္သည္။
အရွည္ေပ ၂,၃၀၀ ေက်ာ္ရွိ ေသာ သံကူကြန္ကရစ္အမ်ဳိး အစား၊ ေလးလမ္းသြားတံတား အျဖစ္ တည္ေဆာက္ေနျခင္းျဖစ္ ၿပီး ကုန္ၾကမ္းမ်ားကို ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွ တင္သြင္းကာ ေဆာက္လုပ္ေန ျခင္းျဖစ္သည္။
အဆိုပါ တံတားေဆာက္ လုပ္ေရးလုပ္ငန္းခြင္ေၾကာင့္ အနီး ဝန္းက်င္တြင္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔ မႈကို ၁၅ မိနစ္မွ နာရီဝက္ၾကား ေန႔စဥ္ ႀကံဳေတြ႕ေနရသည္။
‘‘ပစၥည္းစံုရင္ ခဏနဲ႔ၿပီး တယ္။ ကရိန္းမ်ားမ်ားရွိရင္ၿပီး တယ္။ ေအာက္ေဖာင္ေဒးရွင္းပဲ ၾကာတာ။ ရက္မႀကီးတင္တာ၊ ၾကမ္းခင္းေလာင္းတာမၾကာဘူး’’ ဟု သံလြင္တံတားတည္ေဆာက္ ရန္ ေခ်ာင္းဆံုေနရာတြင္ တာဝန္ က်ေနေသာတံတားအင္ဂ်င္နီယာ တစ္ဦးက မွတ္ခ်က္ေပးသည္။
၂၀၁၃ ႏိုဝင္ဘာ ၄ ရက္ တြင္ျပဳလုပ္ေသာ ပထမအႀကိမ္ ရန္ကုန္တိုင္းလႊတ္ေတာ္ အထူး အစည္းအေဝး၌ ေျမနီကုန္းခံုး ေက်ာ္တံတားစီမံကိန္းအတြက္ က်ပ္ ၁၆ ဘီလီယံေက်ာ္လ်ာထား ေၾကာင္းထုတ္ျပန္ထားသည္။
ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈအျဖစ္ မ်ားေသာ ေျမနီကုန္းလမ္းဆံုတြင္ ခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္ရန္ ေဆာက္လုပ္ေရးကုမၸဏီ ၁၀ ခုက တင္ဒါေလွ်ာက္ထားခဲ့ရာ ဦးေတဇပိုင္ထူး၊ ဒဂံုအင္တာေန ရွင္နယ္၊ Capital Develop-ment ၊ Myanmar V Pileႏွင့္ Grow Advance ကုမၸဏီတို႔ကိုကနဦးေရြးခ်ယ္ခဲ့ၿပီး ေနာက္ဆံုး အဆင့္လုပ္ကိုင္ခြင့္ကို CapitalDevelopment ကုမၸဏီက ရရွိခဲ့ ျခင္းျဖစ္သည္။
Credit >>> 7Day
က်ပ္ ၁၇ ဘီလီယံခန္႔သံုးစြဲ ရန္လ်ာထားသည့္ အဆိုပါတံ တားစီမံကိန္းေဆာလ်င္စြာၿပီးစီး ရန္ လုပ္သား ၃၀၀ ျဖင့္ ေန႔ည ႏွစ္ ဆုိင္းခြဲကာ ေဆာင္ရြက္လုပ္ကိုင္ ေနေၾကာင္း တံတားတည္ေဆာက္ ေနသည့္ Capital Development မွ စီမံကိန္းဒါ႐ုိက္တာ ဦးသက္ လင္းကေျပာသည္။
‘‘အခုသံေပါင္ဆင္ေနၿပီ။ ၿပီး ရင္ ကြန္ကရစ္ၾကမ္းခင္းေလာင္း ရမယ္။ မတ္လကုန္တံတားေပၚ ကားသြားႏုိင္ေအာင္ လုပ္ေနတယ္။ အျမန္ဆံုးသြားႏိုင္ေအာင္ ၂၄ နာရီလုပ္ငန္းလုပ္ေဆာင္ေန တယ္’’ဟု ဦးသက္လင္းကေျပာသည္။
အဆိုပါခံုးေက်ာ္တံတားကို ၂၀၁၄ စက္တင္ဘာ ၆ ရက္က စတင္ေဆာက္လုပ္ခဲ့ၿပီး ရွစ္လႏွင့္ အၿပီးတည္ေဆာက္ရမည္ဟု စာ ခ်ဳပ္တြင္ပါရွိေသာ္လည္း ရန္ကုန္ တုိင္းေဒသႀကီးအစိုးရအဖြဲ႕၏ လမ္းၫႊန္ခ်က္ျဖင့္ သတ္မွတ္ခ်ိန္ ထက္ေဆာလ်င္စြာၿပီးစီးရန္ ႀကိဳး ပမ္းေနျခင္းျဖစ္သည္။
အရွည္ေပ ၂,၃၀၀ ေက်ာ္ရွိ ေသာ သံကူကြန္ကရစ္အမ်ဳိး အစား၊ ေလးလမ္းသြားတံတား အျဖစ္ တည္ေဆာက္ေနျခင္းျဖစ္ ၿပီး ကုန္ၾကမ္းမ်ားကို ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွ တင္သြင္းကာ ေဆာက္လုပ္ေန ျခင္းျဖစ္သည္။
အဆိုပါ တံတားေဆာက္ လုပ္ေရးလုပ္ငန္းခြင္ေၾကာင့္ အနီး ဝန္းက်င္တြင္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔ မႈကို ၁၅ မိနစ္မွ နာရီဝက္ၾကား ေန႔စဥ္ ႀကံဳေတြ႕ေနရသည္။
‘‘ပစၥည္းစံုရင္ ခဏနဲ႔ၿပီး တယ္။ ကရိန္းမ်ားမ်ားရွိရင္ၿပီး တယ္။ ေအာက္ေဖာင္ေဒးရွင္းပဲ ၾကာတာ။ ရက္မႀကီးတင္တာ၊ ၾကမ္းခင္းေလာင္းတာမၾကာဘူး’’ ဟု သံလြင္တံတားတည္ေဆာက္ ရန္ ေခ်ာင္းဆံုေနရာတြင္ တာဝန္ က်ေနေသာတံတားအင္ဂ်င္နီယာ တစ္ဦးက မွတ္ခ်က္ေပးသည္။
၂၀၁၃ ႏိုဝင္ဘာ ၄ ရက္ တြင္ျပဳလုပ္ေသာ ပထမအႀကိမ္ ရန္ကုန္တိုင္းလႊတ္ေတာ္ အထူး အစည္းအေဝး၌ ေျမနီကုန္းခံုး ေက်ာ္တံတားစီမံကိန္းအတြက္ က်ပ္ ၁၆ ဘီလီယံေက်ာ္လ်ာထား ေၾကာင္းထုတ္ျပန္ထားသည္။
ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈအျဖစ္ မ်ားေသာ ေျမနီကုန္းလမ္းဆံုတြင္ ခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္ရန္ ေဆာက္လုပ္ေရးကုမၸဏီ ၁၀ ခုက တင္ဒါေလွ်ာက္ထားခဲ့ရာ ဦးေတဇပိုင္ထူး၊ ဒဂံုအင္တာေန ရွင္နယ္၊ Capital Develop-ment ၊ Myanmar V Pileႏွင့္ Grow Advance ကုမၸဏီတို႔ကိုကနဦးေရြးခ်ယ္ခဲ့ၿပီး ေနာက္ဆံုး အဆင့္လုပ္ကိုင္ခြင့္ကို CapitalDevelopment ကုမၸဏီက ရရွိခဲ့ ျခင္းျဖစ္သည္။
Credit >>> 7Day

0 comments:
Post a Comment